Doprava a platba

ZPŮSOBY DORUČENÍ

(Nad 1 500 Kč včetně DPH ZDARMA)

 

ZÁSILKOVNA  

  • 69 Kč s DPH
  • Možnost vyzvednutí na více než 1 685 pobočkách

 

ČESKÁ POŠTA 

  • Balík do ruky - 89 Kč včetně DPH
  • Vaše zásilka až k Vašim dveřím

  

MOŽNOSTI PLATEB

PLATBA KARTOU ONLINE   

  • Zdarma, ihned provedeno a naše pěkné zboží na cestě
  • GoPay, platební brány
  • Bankovním převodem online přes rozhraní Vaší banky

 

DOBÍRKA 

  • Platba až při převzetí zboží, ale věřte, že nebudete zklamáni
  • ČP – přijímá hotovost i karty
  • Zásilkovna – dle zvyklosti pobočky
  • Cena: 59 Kč včetně DPH

 

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Vrácení zboží

Nejspíš nebudete chtít zboží vrátit, protože vás naprosto okouzlí, ale kdyby se tak nestalo, nic se neděje, máte možnost pero vrátit zpět do obchodu. Své peníze dostanete zpět. U nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Rádi vyřídíme reklamaci zboží co nejdříve, takže se nemusíte bát průtahů.

Záruka

Bude-li mít zboží vadu, můžete reklamaci uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. Neneseme ale odpovědnost za vady způsobené běžným opotřebením, stejně jako u zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, které jsou uvedeny jako důvod nižší ceny. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.

Reklamace a její průběh

Samotnou reklamaci je možné uplatnit poštou. K reklamaci potřebuje doklad, že jste zboží zakoupili na calamus.cz (uveďte číslo objednávky nebo doklad o zaplacení bude stačit v případě, že někam založíte fakturu).

Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace.

Zásilku zašlete doporučeně na adresu: Calamanus, Velenka 141, Sadská, 28912

Vrácení nákladů na dopravy zásilky k nám: V případě uznání reklamace vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky/předání dopravci. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

O průběhu celé reklamace vás budeme informovat průběžně e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, příp. zamítnuta, nebo že vám byla odeslána.

Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30denní lhůtě znamená, že Calamus.cz porušil podstatným způsobem smlouvu. Vy pak máte právo se rozhodnout mezi odstraněním vady, dodáním nové věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.

Pokud ale v rámci reklamace neuvedete na sebe kontakt (e-mail, telefon), z hlediska zákona tím dáváte najevo, že se o stav reklamace budete zajímat sám, včetně termínů na vyřízení. Pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou. 

JAK ODSTOUPIT OD SMLOUVY

Rozmysleli jste si to? Škoda, ale žádný problém. Zboží můžete vrátit do 30 dní od doručení bez udání důvodu v původním stavu a my Vám obratem vrátíme peníze. Zboží dobře zabalte, přiložte formulář Odstoupení od smlouvy a zašlete na naši doručovací adresu: Calamanus, Velenka 141, Sadská, 28912